Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Dyliżans-Bus
Treść opinii: Już kilkukrotnie miałem przyjemność korzystania z usług tego przewoźnika i do tej pory miałem pozytywne odczucia. Niestety w dniu 27.07.2012 moja opinia uległa diametralnej zmianie. Na przystanku brak informacji o godzinach odjazdów. Po sprawdzeniu w sieci wiedziałem, że bus z konkretnego przystanku odjeżdża o 10.30. Na przystanku a nawet w jego pobliżu kierowca pojawił się ok 10.45, wysadził kilka osób w odległości ok 50-60 metrów od przystanków a następnie jakby nic dodał gazu i dosłownie przeleciał przy przystanku. W konsekwencji zdarzenia skontaktowałem się w właścicielem firmy, który nie potrafił uzasadnić zachowania kierowcy. Z uwagi na oczekiwanie na kolejny środek transportu pech chciał, że przedmiotowy kierowca jechał w przeciwnym kierunku i po zatrzymaniu się przy przystanku zaczął krzyczeć w moim kierunku używając niecenzuralnych słów i zdań typu kim ja jest, że śmiem zwracać uwagę na to jak wykonuje swoją pracę... Po zdarzeniu oceniam firmę bardzo słabo za brak profesjonalizmu w zachowaniu i brak podstaw dobrego zachowania wśród personelu.