Opinia użytkownika: Marta_1410
Dotycząca firmy: Simply
Treść opinii: Denerwujące miejsce. Na sali sprzedaży ciężko o znalezienie pracownika, który mógłby odpowiedzieć na jakieś pytanie. Na dziale z warzywami chciałam kupić pomidory. Specjalnie sprawdziłam nie tylko etykietę z ceną ale również nadruk na pudłach, w których były interesujące mnie warzywa by mieć pewność, że przy wadze samoobsługowej zważę właściwą rzecz. W kasie ku mojemu rozczarowaniu kasjerka usiłowała mi wmówić, że źle zważyłam pomidory. Nie docierało do niej, że sprawdziłam nazwę na kartonie, w który były zapakowane całe sterty tych pomidorów, które zważyłam z tą właśnie nazwą i grupą cenową. Nie chciała mi ich sprzedać w tej cenie i nie dawała dojść do słowa. Zrezygnowałam więc z zakupu. Więcej nie kupię tam warzyw bo to jakaś żenada. Skoro kasjerka jest taka mądra to może niech sprawdza takie rzeczy w jakiś sposób, może przecież zadzwonić po pracownika. Poza tym o ile wiem klienta to nie powinno interesować, dla mnie wiążącą ceną jest ta, która znajduje się przy produkcie a nie widzi mi się kasjerki. Przykre i żenujące.