Opinia użytkownika: Marta_1410
Dotycząca firmy: Apteka Gemini
Treść opinii: Najgorsza apteka internetowa, w jakiej robiłam zakupy. Zamówienie złożyłam w połowie czerwca. Produkty, które wybrałam były oznaczone jako dostępne. Złożyłam zamówienie na ponad 250 zł aby otrzymać darmową wysyłkę. Po tygodniu czasu zaintrygowana brakiem informacji na temat statusu zamówienia, zadzwoniłam do apteki. Konsultantka stwierdziła tylko, że apteka ma mnóstwo zamówień i nie wie kiedy moje zostanie wysłane. Na maila nie otrzymywałam żadnych informacji o opóźnieniu realizacji ani o zmianie statusu. W połowie lipca miałam już dość czekania i mimo, że apteka Gemini ma niskie ceny, postanowiłam zrezygnować bo dla mnie to nie do pomyślenia żeby miesiąc czekać na zamówienie i nawet nie zostać poinformowanym o statusie zamówienia. Zadzwoniłam ponownie do apteki, gdzie pani konsultantka przyjęła moją rezygnację z żalem bo od 2 tygodni zamówienie jest przecież w trakcie realizacji (!!!!) Ku mojemu zdziwieniu za 2 dni zadzwoniono do mnie z apteki, że zamówienie z sukcesem zostało skompletowane. Brakuje tylko 3 produktów (najdroższych, na których najbardziej mi zależało i które w chwili składania zamówienia były dostępne!) i czy mogą wysłać bez nich... zgroza. Nigdy więcej nie zamówię nic w tym miejscu. Wolę przepłacić w osiedlowej aptece niż dać zarobić osobom tak niepoważnym, które nie potrafią zapanować nad zamówieniami, stanem magazynowym i kontaktem z klientem. Tragedia.