Opinia użytkownika: Izabela_645
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Jako stała klientka tej stacji miałam do czynienia z właściwie wszystkimi pracownikami. U większości widać dwie główne cechy - gubienie się przy większej liczbie klientów (co ze względu na bardzo dobrą lokalizację stacji zdarza się dość często) oraz nierzadko dość zautomatyzowane zachowanie. Mimo dzisiejszej wizyty na stacji w środku nocy, trafiłam na wycieczkę autokarową, która lekko wydłużyła moje oczekiwanie do kasy. Niestety, tylko jedna była otwarta. Drugi pracownik wybrał akurat ten moment na prace porządkowe. Taka sytuacja zdarza się tu nie pierwszy raz. Pracownica przy kasie natomiast uparcie informowała każdego klienta o obowiązującej promocji w Stop Cafe, mimo że po pierwsze przedłużało to bardzo proces obsługi, a po drugie osoby w kolejce przede mną było widać, że są z jednej grupy (wspomnianej wycieczki) i wg mnie nie było konieczne informowania każdego z nich o ww sprawie. Z drugiej strony trzeba zrozumieć, że pracownica ma obowiązek informowania o promocjach, choć długość ich wyjaśniania mogłaby dostosowywać do długości kolejki. Sama stacja należy do tych bardziej zadbanych, czystych i bogatych w asortyment. Dobrze widoczny ekspres do kawy, duże cenniki - to także elementy na plus. Często widzę dodatkowych pracowników dbających o czystość przy dystrybutorach. Jedynie razi oczy dystrybutor ON dla tirów, poklejony jakimiś szerokimi taśmami ( nie ma przy tym żadnej informacji, że jest nieczynny).