Opinia użytkownika: mysty_1
Dotycząca firmy: CH Tesco
Treść opinii: Dość często dokonuję większych zakupów w CH Tesco w Bytomiu. Niestety wizyta z 24/07 wywołała moją irytację. Począwszy od półek sklepowych, na których nie potrafiłam odnaleźć ceny wybranego produktu i musiałam szukać czytnika, aby sprawdzić cenę. Gdy skończyłam zakupy okazało się, że do kas są gigantyczne kolejki, ponieważ tylko kilka z nich było otwartych. Cierpliwie ustawiłam się do jednej z nich. Gdy Kasjerka zakończyła skanować moje produkty okazało się, że nie mogę skorzystać ze wszystkich posiadanych kuponów zniżkowych, mimo iż zakupiłam produkty objęte rabatem. W związku z powyższym musiałam udać się do punktu obsługi w celu zwrotu towaru. We wspomnianym punkcie kolejna kilku osobowa kolejka, a Pani tylko jedna, która szybkością obsługi nie grzeszyła. Pani nie potrafiła także upilnować kolejki i obsługiwała klientów jak leci mimo, iż co poniektórzy wciskali się w kolejkę. Kiedy zwróciłam jej uwagę, że nie powinna tak robić, Pani obruszyła się, że ona nie pilnuje kolejki. Pani z łaską zwróciła mi należną mi różnicę w cenie, ale co nie nadenerwowałam to moje. Tesco powinno dostosować ilość pracowników do ilości klientów.