Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Dramat, musiałam się pojawić w banku, bo skończyło mi się ubezpieczenie mieszkania, tj musiałam donieść cesję, byłam w 2 oddziałach Polbanku we Wrocławiu, gdzie mnie totalnie zignorowano, wreszcie trafiłam do oddziału z opinii. Zastałam kolejkę i bardzo wzburzonych klientów, narzekali na czas obsługi, czekałam cierpliwie prawie 20 min po czym okazało się, że i tu również będę mieć problemy z doniesieniem cesji. Pracownicy mało kompetentni, nie potrafili udzielić podstawowych informacji, w oddziale panował harmider. Wreszcie usiadłam i powiedziałam w jakiej sprawie jestem, pani od niechcenia skserowała polisę i powiedziała,że oddzwoni - na moje pyt w jakim celu, nie udzieliła konkretnej informacji, na pytanie czy mogę aneksować umowę kredytu mieszkaniowego - pani odparła jedynie, że to jest odpłatne i należy kontaktować się z centralą banku, nie potrafiono mi wytłumaczyć kilku detali odnośnie spłaty kredytu i odesłano na infolinię. Ogólnie mam bardzo mieszane uczucia - bank ten udzielił nam kredytu, ma w miarę fajną ofertę lokat i kont (pomijając serwis internetowy) ale obsługa nie spełnia standardów obsługi klienta