Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Niechcący założyłam sobie konto w obym banku, gdyż przyciągnęła moja uwagę karta dzięki której będę mogła kupować paliwo za 4,99. Tz. płacę normalną cenę na stacji a na koniec miesiąca rozliczeniowego różnica jest mi zwracana. koszt miesięczny utrzymania karty to 9,99, ale jeśli wpłynie na nią 750 zł miesięcznie i zapłacę kartą 500 zł też miesięcznie to opłata nie jest naliczana. Aha, paliwa za które jest zwracana różnica mogę w miesiącu kupić 30 litrów za resztę nie zwracają. Jeden mały myk, o którym nie było mowy o którym nikt wcześniej nie informuje. Otóż płatność na stacjach nie jest wliczana w tą kwotę 500 zł, które muszę wydać aby nie naliczono mi opłaty za kartę :o O tym dowiedziałam się podczas tej właśnie wizyty kiedy aktywowałam kartę. Ogólnie pani przy jednym stanowisku była bardzo nie uprzejma, kiedy ktoś do niej podchodził z zapytaniem odrywając ją od czegoś to nawet nie raczyła na tą osobę patrzeć (nie obsługiwała w tym czasie klienta) była ściekła, że ktoś raczy jej przerywać.