Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy klepu Lidl w Lublinie przy ulicy Jana Pawła II 37. Do sklepu udałem się wraz z żoną w celu zwrotu zakupionej w tym sklepie koszulki damskiej. Koszulkę zakupiliśmy dzień wcześniej, przy zakupie zapytaliśmy też pracownicę sklepu, czy nie będzie problemu gdybyśmy chcieli zwrócić tą koszulkę (np. z powodu tego że rozmiar będzie zły - w sklepie nie ma możliwości przymiarki ubrań) to pracownica powiedziała, że lepiej nie zwracać bo to problem i to ogólnie zależy od tego kto jest na kasie. Dlatego po takiej rozmownie z dnia wczorajszego, byliśmy nastawieni na dość ostrą i ciężką przeprawę w dniu dzisiejszym. Od razu udaliśmy się do kasy i poprosiliśmy o zawołanie kierownika sklepu. Powiedzieliśmy, że chcemy zwrócić koszulkę, bo okazała się za duża, a na sklepie nie ma mniejszych rozmiarów, aby ją wymienić. Kierownik poprosił o chwilę cierpliwości, poszedł na zaplecze i po chwili wrócił z kartką. Zwrócił nam pieniądze i poprosił o podpisanie potwierdzenia. Wszystko odbyło się szybko, sprawnie i bez jakiegokolwiek "ale" ze strony obsługi sklepu. Aż miałem wrażenie, że to nie Polska tylko może Wielka Brytania.