Opinia użytkownika: Joanna_2275
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Postanowiłam się udać do Carrefoura po dość duże zakupy. Kiedy znalazłam w miarę luźną kasę, wyłożyłam zawartość dwóch czubatych koszyków na taśmę. Przede mną było małżeństwo. Kiedy kasjerka zaczęła skanować ich zakupy, wystąpił jakiś błąd i transakcja została "chwilowo" zawieszona:/ czekaliśmy dobrych 15 minut aż wszystko wróci do normy. Pani kasjerka nawet nie raczyła przeprosić za chwilowe trudności, dzwoniąc gdzieś z telefonu znajdującego się przy kasie można było usłyszeć jakieś przekleństwa. Kiedy przyszła moja kolej, nie powitała mnie " Dzień dobry", a nawet nie odpowiedziała na moje. Wyświetlacz z kosztem transakcji był ustawiony tak, że nie można było odczytać ile należy zapłacić. Dopiero na moje "Do widzenia" ów Pani łaskawie raczyła odpowiedzieć.