Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Dziś poszłam do plusa z reklamacją telefonu. Gdy weszłam do salonu, wszyscy pracownicy powiedzieli „dzień dobry”. Było dwóch klientów, trzech konsultantów i jedna Pani w kasie. Podeszłam do wolnej konsultantki, która wstała by przywitać mnie jeszcze raz. Zapytała w jakiej sprawie przychodzę, gdy jej powiedziałam, że z reklamacją telefonu skierowała mnie do okienka w kasie. Pani przy kasie zapytała się co mi się dzieje z aparatem telefonicznym i zanotowała to w swoim formularzu. Wydała mi potwierdzenie oddania telefonu do reklamacji , i poinformowała kiedy będzie do odbioru. Po wszystkim się ze mną pożegnała. Zauważy łam, że wszyscy pracownicy byli jednakowo ubrani i mieli identyfikatory. Telefony były wystawione na specjalnie przystosowanym do nich regale. Każdy mógł podejść i obejrzeć z bliska oraz chwycić wybrany telefon do ręki. W całym salonie było bardzo czysto.