Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: Nigdy wcześniej nie byłam jeszcze w restauracji sieci Subway - wydawało mi się, że jedzenie tam jest nieopłacalne, gdyż kanapki na zdjęciach wyglądały na niewielkie, a ceny nie należały do najniższych. Przechodząc jednak wzdłuż ulicy Długiej w Gdańsku zauważyłam przed lokalem Subway reklamę "kanapki dnia" po 7 zł i postanowiłam spróbować. W środku w cenniku nie było śladu oferty owej kanapki, ale gdy spytałam, czy można ją zamówić, usłyszałam odpowiedź twierdzącą. Komunikacja z pracownikami była utrudniona, gdyż z zewnątrz rozlegały się melodie wygrywane przez ulicznego muzykanta (drzwi lokalu były cały czas otwarte), a panie z obsługi mówiły bardzo szybko (wiem, że to standard w tzw. lokalach szybkiej obsługi, ale tutaj szczególnie rzucało się to w oczy) i niezbyt wyraźnie. Kilkukrotnie prosiłam o powtórzenie tego, co pracownice do mnie mówiły. Może gdybym była nie pierwszy raz w Subway i wiedziałabym o co pytają, domyślałabym się treści kolejnych pytań i nie prosiła o powtórzenie. Panie zadawały pytania, jakie ma być pieczywo, jakie warzywa, jakie przyprawy i jaki sos, ale nie wymieniały tego, jakie są do wyboru (dopiero po tym, kiedy je poprosiłam i powiedziałam, że jestem pierwszy raz i nie wiem, co jest do wyboru) choć widziały, że jestem niezorientowana. Wolałabym usłyszeć pytanie: "Jaki sos: pikantny, łagodny, jogurtowy, winegret?" zamiast "Jaki ma być sos?" i tyle, a po moim zapytaniu, jakie są do wyboru, pani pokazała dłonią na dostępne sosy i powiedziała "tutaj pani ma"... tylko że mi wygląd tych sosów nic nie mówił, więc musiałam dopytać o nazwy. Zaznaczam, że nie jestem osobą, która długo się zastanawia i blokuje kolejki. Decyduję się bardzo szybko i chciałabym tylko wiedzieć, jakie opcje mam do wyboru.Obsługa w tym lokalu nie zrobiła na mnie szczególnie pozytywnego wrażenia, czułam się popędzana... Za to kanapka okazała się smaczna, sycąca i warta swojej ceny.