Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Obserwacja dotyczy dworca kolejowego w Sosnowcu. Kolejki do kas po kilka osób w każdej, obsluga stara się nadrabiać traktowaniem dobrze klientów ale to i tak niewiele daje. Mało kas w dwóch różnych miejscach w zależności od przewoźnika. Personel wygładał bardzo estetycznie i sama kasa również ale miejsce w którym się znajdują jest za małe. Brak wind lub chociaż ruchomych schodów na perony. Z parkingu też nie ma windy ani ruchomych schodów. Bilety drogie, mało połączeń i cieszyłam się że tym razem udało mi się kupić bilet na 2 klasę bo ostatnio na ten pociag nie było już miejscówek. Dworzec w miarę uporządkowany ale dla zdrowych silnych ludzi bez bagażu. Personel obsługujący poprawnie ale odpowiadający tylko na zapotrzebowanie klienta, brak inicjatywy ze strony kasjerek odnośnie porady jaki bilet kupić.