Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magika

Dotycząca firmy: Auchan

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA HIPERMARKETU AUCHAN, który mieści się w Bonarka City Center na ul. Kamieńskiego 11 w Krakowie. Po spojrzeniu na paragon okazało się, że jeden z zeszytów był sporo droższy niż powinien niż wskazywała cena na koszu. Nie byl to jedyny zeszyt w tym koszu, więc albo zostały wyłożone celowo do kosza z niższą cena albo celowo. Nie zmienia to faktu, ze zeszyt zamiast kosztować ok 3 zł kosztował prawie 7 zł. Transakcja była zakończona więc pozostał mi tylko punkt obsługi klienta. Pomimo, że się spieszyłam udałam się do punktu obsługi klienta. Tam były dwa stanowiska jedno do zwrotów, drugie do faktur i jedna pracownica. Za pracownicą byłą duża tablica, że nie używany towar można zwrócić do 7 dni. Do punktu była olbrzymia kolejka. Gdy przeczytałam napis a Pani właśnie skończyła obsługiwać klientkę nie podchodząc przed kogoś do lady spytałam z dość bliskiej odległości czy w takim razie zeszyt jak ma inna cenę niż byłą na koszu mogę zwrócić do 7 dni. Pani zabulgotało powiedział coś w stylu, ze oszalałam i zaczęła trajkotać. Byłam bardzo zaskoczona sytuacją bo wystarczyło powiedzieć nie. Odeszłam zbulwersowana a zanim się oddaliłam powiedziałam , że się chyba zapomniała gdzie jest.