Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy sklepu sieci Lidl w Lublinie. A konkretnie obserwacja dotyczy placówki przy ulicy Jana Pawła II. Na parkingu przed sklepem było dużo wolnych miejsc, panował na nim tez ład i porządek. Czysto było też wokół kosza na śmieci przy wejściu do sklepu. Również szyby w drzwiach wejściowych, witrynach zewnętrznych oraz gablocie (z gazetką w formie plakatu) przed wejściem były czyste. Podłoga zarówno przed wejściem na hale sprzedaży jak i też już dalej na hali była utrzymana w należytym porządku. W sklepie brakowało jednak wielu towarów, szczególnie widać było to na dziale z produktami ułożonymi w koszach metalowych. Wiele z nich było pustych, wielu też brakowało. Ale produktów brakowało tez na dziale z mięsem, wiele półek w lodówkach było porostu pustych. Pracownica sklepu zapytana o to czy można zwrócić zakupione ubranie, jeśli się okaże że po zmierzeniu w domu że rozmiar jest niewłaściwy odpowiedziała cytuje: "nie wie, to zależy, ale lepiej nie zawracać". Zapytałem od czego to zależy, to powiedział, że od tego kto akurat siedzi na kasie i się tym zajmuje. Co to za sklep, co nie ma przymierzalni, sprzedaje ubrania a potem nie wiadomo, czy można zwrócić lub wymienić produkt.