Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Z firmą Orange jestem związana już dłuższy czas i niestety po raz kolejny jestem niemiło zaskoczona obsługą. Wcześniej mój mąż miał spore kłopoty, ponieważ po zakończeniu umów abonamenckich na 2 tel złożył oświadczenie, iż dziękuje za współpracę i nie chce przedłużać umów. Pani w biurze przyjęła oświadczenie ale najwidoczniej zapomniała umieścić te dane w systemie. Po 3 latach okazało się, ze windykator zapukał nam do drzwi, musieliśmy zapłacić prawie 4000 zł kary za zerwanie umów (które same skończyły się w momencie składania oświadczenia...)Podobna sytuacja miesiąc temu, kończyła mi się umowa, złożyłam odpowiednie pismo, otrzymałam odpowiedź, iż nie mogą mojej osoby odnaleźć w systemie, mam się kontaktować mailowo. Tak więc wysłałam maila, na którego odpowiedzieli, że mam napisać list. I koło się zamyka...Raz jeszcez wysłałam mailem wraz ze skanem otrzymanego od nich początkowo listu i niestety musiałam niemiło podkreślić kontakt z nimi, co ostatecznie pomogło i zakończyliśmy współpracę. Jestem zażenowana i zniesmaczona bałaganem jaki panuje w BOK sieci Orange.