Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: empik.com
Treść opinii: Składam kolejne zamówienie na książki poprzez stronę internetową. Po złożonym zamówieniu dostaję mail z potwierdzeniem. Sama procedura zamówienia łatwa i prosta, funkcjonalna strona, łatwy wybór książek po tzw. czytelnych zakładkach /np. podręczniki, literatura obca, literatura piękna/. Nowością wprowadzoną od niedawna jest dla osób, które zbierają punkty payback funkcjonalny opis ile punktów zbierzemy za zamówienie, dodatkowo wyszczególnione punkty np. promocyjne, nie trzeba już przy odbiorze pokazywać karty programu, punkty naliczane są z automatu po zapłaceniu za zamówienie. Dwa dni później mail z informacją, że zamówienie zostało wysłane z magazynu. Następny dzień i otrzymuję kolejnego maila, iż zamówienie jest gotowe o odbioru. Kilka dni później w godzinach nocnych przychodzi informacja, iż zamówienie będzie czekało jeszcze 10 dni. Dobrze, że jest przypomnienie, ale brakuje w nich konkretnej informacji, kiedy jest ostatni dzień odbioru - ze wskazaniem konkretnej daty. Przy dużej ilości składanych zamówień w odstępie kilku dni, te informacje są istotne. Sam odbiór zamówienia w empiku w Krakowie przy Rynku jak najbardziej poprawny. Pani jednak nie spytała, czy otwierać paczkę - sama podjęła taką decyzję. Gdybym brała dla kogoś zamówienie wolałabym nie mieć otwartego zamówienia. Byłam w innym Empiku dzień wcześniej i tam zamówienia nie są otwierane. Płatność przy kasie sprawna.