Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Łódź
Treść opinii: Muszę się przyznać ze nawet nie wiedziałem że i nasze kochane PKP, jest w Jakość Obsługi. A ja jestem częstym klientem PKP. Wiec mam z nimi i dobre i złe doświadczenia. Ale to gdzie indziej podsumuje. Na razie o moim ostatnim doświadczeniu. Jak zwykle postanowiłem do domu jechać z dworca Kaliskiego. Wpadam w biegu na dworzec przez małe opóźnienie spowodowane postawą jednego pracownika popularnej sieci handlowej. (Szczegóły w moich obserwacjach.) widzie że kolejka straszna. Rozglądam się i widzie że tylko kasa miedzy narodowa ma jednego klienta. Podchodzę ten Pan wypytuje się o pociąg. Grzecznie pytam czy kupuje ale mój odjedzą za chwilkę. Pan odstępuje a pani bardzo szybko w dosłownie minute wydrukowała bilet wydała resztę. Dzięki temu cudem zdążyłem . Pani zasługuje na uznanie za szybkość obsługi. Bo większąść pracowników robi to co do nich należy bardzo wolno im się nie śpieszy.