Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Poszedłem do placówki tuż po godzinie 8 i byłem pierwszym klientem tego dnia. Pracownicy wyraźnie nie byli jeszcze "w rytmie". Celem mojej wizyty było założenie konta osobistego - osobiście można szybciej załatwić formalności szybciej niż przez kuriera, a placówka banku znajduje się po drodze do pracy. Mimo iż wcześniej wypełniłem wniosek internetowy i jasno określiłem, które usługi bankowe mnie interesują, pracownik, który mnie obsługiwał wyraźnie chciał sprzedać mi jeszcze inne produkty. Nie spodobało mi się to. Dopiero po kilkukrotnej odmowie z mojej strony - odpuścił. Był chyba dość nowy, gdyż niepewnie poruszał się w systemie bankowym - ale o to go nie winię, przecież każdy kiedyś zaczynał. Niestety sam bank Millenium zaskoczył mnie na "minus" tym, że wiele drobnych spraw ciągle da się u nich wykonać tylko w oddziale - lubię banki internetowe. Poza tym sam proces zakładania konta trwał - jak dla mnie - nieco za długo (ponad 20 minut). Polecam jednak 3% cashbacku za zapłatę kartą debetową tego banku.