Opinia użytkownika: Adam_702
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: W związku ze słabą jakością sygnału (sygnał analogowy) oraz brakiem perspektywy modernizacji sieci z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia z dniem 31.07.2012r. wypowiedziałem umowę na świadczenie usługi – telewizja, prosząc jednocześnie o potwierdzenie przyjęcia mojej rezygnacji i przesłanie jej pocztą tradycyjną na mój adres. List z wszystkimi niezbędnymi danymi wyslałem dnia 11.06.2012r.Jako, że zbliża się termin, a żadnej informacji nie otrzymałem, postanowiłem w dniu 23.07.2012r. zadzwonić i zapytać, czy moja rezygnacja została przyjęta. Po odczekaniu kilku minut połączyłem się w końcu z konsutantem. Po wyjaśnieniu o co mi chodzi po kilku minutach otrzymałem odpowiedź, że rezygnacja została przyjęta, jednak UPC nie wysyła potwierdzenia o przyjęciu rezygnacji z jej usług. Byłem trochę zdziwiony ponieważ ta informacja nie została "wyssana przeze mnie z palca", tylko przeczytałem to na stronie UPC (obsluga-klienta.upc.pl/app/answers/detail/a_id/180/kw/rezygnacja). Jak widać sami nie wiedzą co mają, a wiedza i kompetencje personelu są poniżej zera. Nie polecam!!!