Opinia użytkownika: Kirenne
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Odwiedziłam placówkę po raz pierwszy bez wcześniejszego umawiania spotkania drogą elektroniczną lub telefoniczną. Pani z recepcji udzieliła mi informacji, że jednak będzie możliwe spotkanie z doradcą.Po niedługim czasie powróciłam na wyznaczoną godzinę. Pani recepcjonistka podała mi do wypełniania formularz z danymi kontaktowymi. Dowiedziałam się także, że jest to niezbędne do przeprowadzenia spotkania. Po wypełnieniu go podszedł do mnie doradca i zaprosił na spotkanie. Całość wnętrza jest duża i przestronna. Na potrzeby spotkań z klientami zostały ustawione biurka oraz krzesła. Każde takie stanowisko jest oddzielone dużym elipsowatym parawanem z logo firmy. Daje to poczucie pewnego rodzaju komfortu podczas spotkania. Od wejścia daje się zauważyć, że zachowana jest kolorystyka zgodna z barwami firmy. Logo jest umieszczone nad recepcją. Przy przeciwnej ścianie ustawiony jest mały stolik z ulotkami i prasą. Obok również ustawiono stojak z broszurami, uporządkowanymi według treści. Co do samego spotkania to odbyło się ono w sympatycznej atmosferze. Doradca jasno przedstawił mi interesujące mnie aspekty. Później także wysłał do mnie maila z podsumowaniem spotkania i umówił się na telefon w sprawie mojej decyzji. Doradca był ponadto zorientowany w kilku innych produktach, które omawialiśmy. Doradca tłumacząc różne rzeczy, także rozrysowywał niektóre omawiane kwestie. Rozmowa była dobrze przeprowadzona i na tyle interesująca, że przestałam zwracać uwagę na to, że pomiędzy resztą pomieszczenia dzieli nas tylko kawałek plastiku. Z początku budziło to moje obawy, gdyż wiele postronnych osób bez trudu mogło usłyszeć część rozmowy. Przekonałam się o tym już po zakończeniu spotkania, gdyż niedaleko przy innych biurkach siedziały Panie z personelu, a za kolejnym parawanem pewien młody mężczyzna. Ogólnie miejsce jest jasne, schludne, a personel miły i pomocny.