Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Wreszcie zakończył się konkurs "Strzelaj opinie". Idea konkursu może była trafiona - portal JO zyskał wielu nowych uczestników i całą masę obserwacji. No właśnie, w tym rzecz. W tej masie opinii, w większości mających minimalne wymagane 300 znaków, trudno znaleźć te prawdziwe, rzetelne, oddające faktyczną jakość obsługi klienta. Niektórzy obserwatorzy zamieszczali opinie o stronach internetowych, ktoś nawet zaczął opisywać gazetki reklamowe sklepów, żeby tylko mieć jak najwięcej obserwacji dodanych w danym tygodniu. Patrząc na liczbę obserwacji zamieszczonych przez niektóre osoby przez 2 ostatnie tygodnie konkursu, chwyciłam się za głowę: 500, 600, a nawet 800 opinii wpisanych w ciągu jednego tygodnia... czytając te obserwacje zastanawiam się kto będzie miał z nich pożytek, bo większość nic nie wnosi (oprócz 300 znaków trudno zobaczyć tu coś na temat obsługi w danym miejscu). Dlatego cieszę się, że ten konkurs, który zamienił się szybko w wyścig obserwatorów po nagrody, już się skończył. A czytając opinie innych użytkowników wiem, że nie tylko ja uważam ten konkurs promujący ilość, a nie jakość, za nietrafiony. O błyskawicznym zatwierdzaniu części obserwacji bez czytania przez moderatora już kilka osób wspominało, więc nie będę się rozpisywać, ale to też nie świadczy najlepiej o jakości na portalu JO.