Opinia użytkownika: Monika_2103
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Jak chcesz jechać - musisz zatankować. Wizyta na stacji paliw z uwagi na ceny nie należy do przyjemności. Moja ostatnia wizyta na stacji paliw sieci LOTOS była (poza rachunkiem) przyjemna. Przebudowana ostatnio przestrzeń z dystrybutorami pozwala na dużą przepustowość klientów - w zasadzie bez zatrzymywania się od wjazdu stanęłam przy dystrybutorze - czystymi dobrze oznakowanym - zatankowałam szybko i udałam się do kas. Po przejściu przez część sklepową - czystą i z dokładnie zapełnionymi półkami zauważyłam, że obie kasy były czynne, podeszłam do wolnej kasy - przywitał mnie uprzejmie uśmiechnięty pracownik, po wypowiedzeniu nalezności za paliwo zapropnował będący aktualnie w promocji napój lub baton, po mojej odmowie szybko i sprawnie dokonaliśmy transakacji kartą płatniczą, po czym spytał, czy życzę sobie fakturę. Odmówiłam, po czym oddano mi kartę wraz z potwierdzeniem i paragonem, sprzedawca życząc mi miłego dnia pożegnał mnie. Obsługę oceniam bardzo pozytwnie - pracownik zaangażowany w rozmowę, utrzymywał kontakt wzrokowy. Cena paliwa porównywalna z innymi stacjami.