Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy supermarketu sieci Biedronka w Sanoku. A konkretnie sklepu przy ulicy Krakowskiej 2. Parking przed sklepem był spory i łatwo było o miejsce do zaparkowania. Czysto było przed wejściem do sklepu. Czyste były też szyby w drzwiach wejściowych i witrynach zewnętrznych. Przy wejściu na halę sprzedaży brakowało ulotek, stojak na nie przygotowany świecił pustkami. Zaraz za wejściem było stoisko z warzywami a naprzeciw jego były półki z pieczywem. Pieczywo było świeże, były dostępne reklamówki na bułki. Przy stoisku z warzywami były wystawione dodatkowe skrzynki z brzoskwiniami, jednak były one ustawione w taki sposób, że ograniczały przejście między stoiskiem z owocami a kasami (tuż za wejściem), trzeba było obchodzić stoisko z warzywami i owocami z drugiej strony aby dojść do kas. Ponadto jak podszedłem do kasy to w kolejce przede mną były dwie osoby, ale w żadnej kasie nie było jakiegokolwiek kasjera czy kasjerki. Dopiero po około minucie pojawiła się kasjerka, która zajęła się obsługa klientów, jednak za mną już było kolejne kilka osób ale nie została otwarta żadna dodatkowa kasa. Kasjerka była miła i uprzejma, ale dość powoli szła jej obsługa klientów.