Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Sieć sklepów Kaufland charakteryzuje jedna dość istotna wada; otóż większość sklepów posiada słabo przemyślaną strefę rozmieszczania asortymentu, co powoduje iż klient odwiedzający taki sklep po raz pierwszy czuje się zagubiony i zdezorientowany brakiem czytelnych informacji gdzie może znaleźć produkt, którego szuka. Gdy podszedłem do pracownika sklepu i zapytałem gdzie mógłbym odnaleźć produkt którego szukam (w moim przypadku kostka rosołowa), pierwsza pani podała mi miejsce, gdzie nie było szukanego przeze mnie produktu, co świadczy o słabej wiedzy personelu na temat sklepu. Dopiero gdy zapytałem o to samo drugą panią pracującą w tym sklepie, podała mi odpowiednią lokalizację produktu, choć w głosie wyczułem iż mówi to bez przekonania, co niestety potęguje poczucie braku wiedzy wśród personelu. Sklep jest mało przejrzysty i ciężko odszukać to czego aktualnie potrzebujemy. Większość produktów posiada korzystną cenę, lecz niejednokrotnie znajdziemy również i takie produkty, które są w cenie zdecydowanie wyższej niż np w sklepach osiedlowych. Jako przykład może posłużyć piwo "Somersby" którego cena w sklepie Kaufland za 400ml butelkę wynosi 4zł, natomiast w sklepie osiedlowym "Żabka" za 0,5L puszkę zapłacimy 3,69zł. Asortyment sklepu jest naprawdę duży, a czas obsługi dość długi, co wynika z dużej ilości klientów. W przypadku wzmożonego ruchu uruchamiane są nowe kasy. Powierzchnia sklepowa jest czysta i zadbana.