Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Wózki na zakupy stoją przed sklepem, ale zaraz przy drzwiach, co znacznie ułatwia zakupy, dzięki czemu nie trzeba szukać po cały parkingu miejsca z wózkami. Czystość przed sklepem jak w sklepie nie naganna.Przy wejściu znajdowały się świeże materiały reklamowe, dzięki czemu można było zapoznać się z aktualnymi promocjami. W gablotach zawieszone były aktualne plakaty. Ekspedientki ubrane w strój służbowy. Zawsze jest kilka Pań na sklepie, dzięki czemu łatwo jest odnaleźć kogoś do pomocy. Dziś kiedy chciałam kupić koszulkę nie byłam pewna rozmiaru ( w Lidlu nie ma szatni), sprzedawczyni zaprowadziła mnie w miejsce gdzie mogłam ze spokojem sobie zmierzyć i przejrzeć w lustrze. Zrobiła to bardzo uprzejme. Produkty sprzedawane na promocjach są tanie, i bardzo dobrej jakość. Znajdują się zawsze w koszach metalowych, w związku z tym nie mają kontaktu ze sprzedawaną tam żywnością. Warzywa i owoce były świeże, i znajdowały się w ich pobliżu woreczki foliowe do pakowania. Wadą, która mi przeszkodziła w zakupach była długa kolejka do kasy(przede mną stało 6 osób), dopiero po chwili otwarto następną kasę. Obsługa w kasie bardzo miła, sprzedawczyni przywitała mnie,upewniła się, że wszystko zostało wyjęte z koszyka, po skasowaniu powiedziała kwotę do zapłaty, i kwotę wydawanej reszty, którą wraz z paragonem podała mi do ręki. Stanowisko pracy kasjerki było czyste.