Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Placówka położona w bardzo dobrym miejscu, nie ma problemów z parkowaniem. W centrum handlowym jest mało ludzi, w związku z czym w oddziale banku również nie musiałam czekać na obsługę. Placówkę łatwo jest zlokalizować na terenie centrum. Do banku udałam się celem zamknięcia konta. Na sali panował porządek, wykładzina była czysta, wszystkie stanowiska były czytelnie oznakowane. Po wejściu do placówki zostałam powitana i zaproszona do wolnego stanowiska. Wszyscy pracownicy byli schludnie ubrani, mili i uśmiechnięci. Pan, który mnie obsługiwał był uprzejmy i kompetentny. Próbował namówić mnie (w grzeczny sposób) na pozostawienie rachunku w banku, jednak po mojej odmowie dał za wygraną. Przez cały czas obsługi był miły i nie zniechęcił go fakt, że chcę zlikwidować konto w banku. Na bieżąco byłam informowana o czynnościach, które wykonywał pracownik oraz o dokumentach, które podpisuję. Wszystkie dokumenty zostały wypełnione przez pracownika banku, ja jedynie je podpisałam. Na koniec Pan podziękował oraz zaprosił do ponownego skorzystania z usług banku. Cała obsługa trwała ok. 15 min.