Opinia użytkownika: Mietka
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Miałam problem ponieważ przy podawaniu konta okazało się iż zamiast podać numer internetowego podałam oszczędnościowe, myślałam że nie będzie miało to wpływu na wpłatę przecież numer konta to numer konta. Czekałam 7 dnia na wpłatę lecz wpłata nie dochodziła. Zadzwoniłam na info linię w celu dowiedzenia się jak wygląda wpłata na konto oszczędnościowe. Na początek doznałam jednego rozczarowania ponieważ Pani stwierdziła, że dane które podaje nie zgadzają się z danymi które ona ma w systemie co do tego kim jestem. Zaczęło się poszukiwanie umowy banku na której wszystko było dobrze. Pani po chwili powiedziała, że bardzo przeprasza, ale jednak wszystko jest dobrze. Udzieliła mi informacji, iż na konto oszczędnościowe mogę wpłacać pieniądze jedynie z własnego konta. Pieniądze które zostały wpłacone przez inną osobę z innego banku będą odesłane do tej osoby. Udzielono mi rzetelnej i rzeczowej informacji.