Opinia użytkownika: Mario_16
Dotycząca firmy: Dworzec PKP w Poznaniu
Treść opinii: Jestem bardzo rozczarowany zachowaniem jednego z pracowników PKP na dworcu głównym w Poznaniu. Kiedy zamierzałem ze znajomymi zakupić bilety powrotne na pociąg wybraliśmy jedną z kolejek do kas biletowych( i dodam, że kolejki były przy każdej kasie mniej więcej do polowy dworca)czekaliśmy w kolejce ponad 5 min. a przed nami było jeszcze sporo klientów i za nami również aż w pewnym momencie kasjerka zasłoniła okienko bez powiadomienia wszystkich stojących w kolejce co się stało. Nawet nie napisano żadnej kartki. Takie sytuacje są tylko w Polsce choć dla mnie pierwsza w życiu i mam nadzieje, że ostatnia. Mieliśmy szczęście, że nasz pociąg odjeżdżał dopiero za pół godz..a co mieli powiedzieć ci co mieli odjazd np. za 15 min. Kiedy udaliśmy się do "biletomatu" okazało się, że nie przyjmuje banknotów od 50 zł. Na szczęście udało nam się zdobyć banknot 20 zł. i zostaliśmy szczęśliwymi posiadaczami biletów na powrót do domu. Chyba jeszcze nam daleko do zachodu!!!!