Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Bank BGŻ położony w centrum miasta przy przystankach autobusowych i tramwajowych, obsługa miła , uśmiechnięta, zorientowana w ofercie banku, aż chciało się posłuchać o produktach, którymi nie jestem obecnie zainteresowana. Pracownica banku namówiła mnie na ofertę konta dla mojej mamy. Obsługa pomocna i cierpliwa, przeznaczająca odpowiednią ilość czasu na obsługę klienta. Załatwienie mojej sprawy trwało 15 minut, ale moim zdaniem można było szybciej gdyby nie "wolny i zawieszający się" komputer na stanowisku dla bankowości internetowej dla klientów. To jest jedyny poważny minus: źle zorganizowane stanowisko komputerowe: w samym kącie banku, w wersji stojącej (brak krzesła) oraz w liczbie 1!, brak odgraniczenia od Pani siedzącej przy biurku tuż za plecami klienta, moim zdaniem też źle oznakowane ( gdybym nie była tam wcześniej to bym nie wiedziała, że w ogóle jest takie stanowisko). Brak swobody przy stanowisku komputerowym oraz zdecydowanie za wolny komputer i/lub łącze internetowe.