Opinia użytkownika: Jeżynka
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: We wtorek poszłam do banku załozyć konto, znajomi skierowali mnie do konkretnej placówki obiecując miłą i rzeczową obsługę i rzeczywiście mieli rację. Doradca, który mnie obsługiwał opróczt tego, że był sympatyczny, posiadał również dużą wiedzę na temat oferty banku. Uzywała zrozumiałego jezyka, zachęcał do zadawania pytań, sprawdzał czy wszystko jest dla mnie zrozumiałe. Pomógł mi zalogować sie do systemu, poinformował o wszystkich opłatach zwiazanych z prowadzeniem konta. W banku zjawiłam sie po 17.00, nie zauwazyłam u zadnego pracownika niezadowolenia czy chęci szybszego zakończeniea rozmowy ze wzgledu na zbliżający się koniec pracy. Mimo, że wyszłam juz po zamknięciu placówki, około 18.15 doradca do końca służył mi pomocą z takim samym zaangażowaniem.Oferta banku jest ciekawa: wystarczy obrót na koncie w wysokosci 1000PLN/m-ąc, a karta, przelewy internetowe i prowadzenie konta są za darmo. Dodatkowo można dostać częściowy zwrot za zakupy na stacjach benzynowych i w sklepach spożywczych (hipermarkety też), jeśli zapłacimy kartą. Jedynym minusem jest to, że ten 1000 PLN musi być zaksiegowany do ostatniego dnia miesiąca, w przeciwnym razie zostanie naliczona opłata za prowadzenie w wysokosci 7 PLN. Jest to kłopotliwe dla osób, które dostają wynagrodzenie pod koniec miesiąca - można sie spóźnić.Mogę z całą odpowiedzialnością polecić ten oddział.