Opinia użytkownika: Kasia_85
Dotycząca firmy: Inter Consult
Treść opinii: W dniu dzisiejszym wybrałam się po odbiór telefonu, który był w serwisie. Po wejściu do punktu pracownicy spojrzeli na mnie i powrócili do swoich czynności. Nie usłyszałam od nikogo nawet "dzień dobry". Nikt nie zapytał mnie w czym mogą mi pomóc. Sama poszukałam odpowiedniego stanowiska do którego musiałam się udać (po nazwie firmy tel). Przy biurku siedział pan, który pisał sobie coś na komputerze i podeszłam JA i mu przeszkodziłam (takie odniosłam wrażenie). Powiedziałam w jakiej sprawie przyszłam mimo że Pan nie pytał. Podał mi mój naprawiony telefon i wrócił znowu do "grzebania" w komputerze. Nie powiedział czy telefon jest naprawiony, nie zaproponował że może go sprawdzimy. Kompletnie nic. Standard obsługi klienta jest TAM chyba wszystkim obcy. Klient czuje się jakby przyszedł nie w porę. Wielki minus dla tego punktu.