Opinia użytkownika: Magdalena_2534
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Tego dnia byłam z mężem w tym sklepie by zakupić płytki ścienne, których na palecie było już mało, więc udałam się do punktu obsługi gdzie była bardzo duża kolejka a był tylko jeden Pan, który twierdził, że jego kolega musiał pójść na dział obok bo tam nikogo nie było w punkcie obsługi. Po długim czasie oczekiwań nastała moja kolej na rozmowę z tym Panem. Zapytałam czy tych płytek, które mnie interesują jest więcej na co Pan odpowiedział,że tak owszem są one ale trzeba będzie poczekać ok. 1godz. aż ktoś je przywiezie z magazynu, bo na razie nie ma kto tego zrobić. zgodziłam się na to i powiedziałam, że my czekamy na te płytki. Mało tego, że trzeba było czekać 1,5 godz to jeszcze Pan który je przywiózł robił jakąś trudność w tym żeby nam pomóc załadować je za wózek, gdzie Pan z którym rozmawiałam wcześniej powiedział że załadują nam te płytki na wózek. Ogólnie rzecz ujmując podoba mi się ten sklep bo jest w nim duży wybór ale jest w nim zbyt mało pracowników a dużo klientów.