Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Jako klientka sklepu notorycznie obserwuję te same, negatywne procedury obsługi klienta. Przy stoisku cukierniczym częstym zjawiskiem jest brak pracownika, a także z powodu braku jakiejkolwiek możliwości jego zawołania okres oczekiwania przy ladzie wynosi często kilka minut. Na terenie sklepu dostępny jest asortyment różnych producentów, stąd możliwość wyboru określonej grupy cenowej, jak i jakościowej, co działa na jego korzyść. Wielkim i bardzo dużym minusem sklepu jest kompletna ignorancja klienta przy kasie. Widocznym zjawiskiem jest rozwiązywanie krzyżówek przez niektóre kasjerki, podczas kasowania towaru pracownica zamiast skupić się na kliencie opowiada koleżance pracującej przy innej kasie o tematach z życia prywatnego, ogólnie sprawia ona wrażenie obrażonej, przy tym kompletnie ignorującej klienta. W międzyczasie prowadzenia opowieści pracownica "wtrąciła" kwotę do zapłaty, w pewnym momencie nie miałam jednak pojęcia czy liczba podana przez kasjerkę jest kwotą do zapłaty czy wątkiem do opowieści, nie ma także mowy o jakimkolwiek pożegnaniu klienta. Jedynie szeroka gama produktów dostępnych w sklepie skłania mnie do zakupów, po cichu liczę jednak na powiększenie konkurencji wśród supermarketów spożywczych na terenie miasta, co spowoduje, iż nie będę musiała korzystać z asortymentu w/w sklepu.