Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: TXM textilmarket
Treść opinii: Na terenie sklepu panowała czystość, dostępna była duża ilość wyprzedawanego asortymentu. Wszystkie produkty posiadały widoczną cenę ukazaną zarówno przed, jak i po obniżce. W sklepie było duszno i nieprzyjemnie. Na niewielkiej powierzchni sali sprzedaży obecnych było ok. 5 pracownic, które prowadziły w małych grupkach konwersację na prywatne tematy robiąc to głośno i nie przejmując się obecnymi na sklepie klientami. Podczas oglądania towarów usłyszałam wiele informacji, której wobec mnie nie powinny być wygłaszane klientom, np. pracownice same wobec siebie przyznały się, że nie posiadają strojów roboczych, a na terenie sklepu nie działa klimatyzacja. Poza tym z obserwacji zauważyłam, że pracownice obsługiwały znajomą, która zapytała o dostępność ciekawej pościeli, na co od jednej z pracownic usłyszała, że "tu takiej nie ma". Podczas krótkiej wizyty odniosłam wrażenie, że klienci to zbędny dodatek do sklepu. Przy kasie nie zostałam ani powitana, ani pożegnana, a stojące tam 3 pracownice zajęte były bardziej rozmową niż obsługą klienta. Szyld umieszczony przed sklepem zachęca do wejścia, towar tam dostępny również ciekawy, jakość obsługi jednak pozostawia naprawdę wiele do życzenia.