Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Po godzinie 10.15 wszedłem do sklepu. Wiozłem najpotrzebniejsze artykuły i udałem się do kasy samoobsługowej. Cały proces transakcji przebiegł sprawnie. Z chwilą gdy udałem się do punktu Biura Obsługi Klienta, żadnego pracownika nie zastałem. Po upływie 5 minut pojawiła się pracownica z zapytaniem w czym mogę pomóc. Poinformowałem Panią, że posiadam paragon i butelkę po piwie i chciałbym odzyskać kaucję. Pracownica powiedziała że ona tego nie może zrobić tylko jej koleżanka i musiałbym zaczekać. Zapytałem jak długo mam poczekać. Pracownica odpowiedziała że teraz jest zebranie i ona w Biurze Obsługi Klienta może tylko sprzedać papierosy i innych czynności nie może wykonać. Pani powiedziała że najlepiej jakbym później przyszedł, odpowiedziałem że nie mogę, bo idę do pracy, więc zruszyła ramionami i stwierdziła że nic na to nie poradzi. Organizacja kiepska i w takich sytuacjach uważam, że powinna być osoba upoważniona do wykonania wszystkich czynności a nie klienta zwodzić za nos.