Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Nie jest tak że nie zauważam pozytów i nie doceniam dobrych zmian na portalu jakoscobslugi.plDoceniam.Ale dla jednostki o takim profilu, oceniającej poprzez „swoich” konsumentów/klientów obserwatorów inne firmy pod kontem jakości obsługi to nie jest to czego by się można spodziewać.Nie tak sobie w każdym bądź razie sobie to wyobrażałam kilka lat temu zapisując się jako audytor w VISION SecretClient Skrzynka pocztowa jest ale nadal przypomina ona wersję roboczą choć już kilka miesięcy upłynęło od jej startu.Brakuje opcji wysyłki nowej wiadomości.Listing centrów handlowych jest nie pełny, chaotyczny i nie koniecznie nazwa jego jest taka pod jaką funkcjonuje.Drobny druk, ciężko się czyta.Zamiast zlecenia można nie dopuszczać obserwacji które nie mają adresu jako nie kompletne.Bez adresu , nazwy ulicy tak obserwacja jest dla mnie jest bez wartościowa.Dziwna sprawa z miastem Warszawa.Miasto to ma w rozwinięciu samą nazwę jak i dzielnicę Ursus i osiedle GocławBrak konsekwencji.Podział na dzielnice tak ale w takim wypadku wypadało by wszystkie 18 uwzględnić.Powiadomienia na @ o akceptacji obserwacji są ok.Nareszcie uzupełnione o informację czy zaliczona jest ona punktem w Klubie Super Obserwatora czy nie.Mamy informację o ogólnym saldzie punktów Ale z różnicą 1 pkt. mniej w moim przypadku.Nigdzie nie uregulowany czas przewidziany na moderację.Brak chronologii w akceptacjach i wybiórczość wedle uznana.Kolejna zagadka automatyczna akceptacja wybranych obserwacji.Przy odrobinie dobrej woli i chęci portal mógłby by się prezentować znacznie, znacznie lepiej.A współpraca z nim mogła by być znacznie bardziej satysfakcjonująca i nobilitująca.