Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Oddział jest umieszczony blisko metra Natolin, prezentuje się z zewnątrz elegancko, sala wewnątrz jest czysta i klimatyzowana. Panie obsługujące na dole nie uśmiechały się, ale były uprzejme. Niestety rozmieszczenie stanowisk nie pozwala nawet na odrobinę prywatności - przede mną pan wypłacał 4000 zł, a pani 10000 zł, wszystko niemal na środku sali i na moich oczach!Ja chciałem uzyskać informację na temat stanu certyfikatu, do którego przystąpiłem przed rokiem (telefonicznie się to nie udało, a mimo obietnicy nie oddzwoniono do mnie przez 5 dni). Pani w kasie poprosiła, bym zaczekał, bo sprawy inwestycyjne obsługuje ktoś inny. Po chwili zapytała przechodzącego pana, czy mógłby mnie obsłużyć i pan zaprosił mnie na górę placówki.Doradca był uśmiechnięty i sympatyczny, za co podnoszę ogólną ocenę. Niestety wykazał się brakiem kompetencji. O moim certyfikacie nie słyszał, co tłumaczył krótkim stażem pracy. Nie potrafił znaleźć nic w systemie, przeprosił i poszedł się kogoś zapytać, ale w efekcie zaproponował, że zapisze moje dane i oddzwoni - powiedziałem, że już 5 dni czekam na telefon z tego oddziału, więc pan przy mnie zadzwonił na infolinię. W sumie 3-krotnie pytał mnie o nazwę certyfikatu. Rozmowa na infolinii trwała co najmniej 2 minuty zanim odnaleziono mój certyfikat i poinformowano, że wymagane indeksy nie zostały osiągnięte i certyfikat przedłużono na kolejny okres.Mimo, że podoba mi się oferta BD, to jednak organizację obsługi uważam za niedopracowaną. Oddział nie pozwala na zachowanie prywatności przy kasach, a obsługa nie posiada wyczerpującej wiedzy. Jedynie uprzejmość pracowników ratuje sytuację.