Opinia użytkownika: Marzena_438
Dotycząca firmy: euro sklep
Treść opinii: Sklep samoobsługowy zajmuje spora powierzchnię, jednak klient, z koszykiem o szerokości 50 cm, musi pokonać trasę o długości ok. 3 m., przeciskając się miedzy pojemnikami z napojami ustawionymi w odległości około 60 cm . To okazuje się być nie lada sztuką, bo starymi koszami, z zardzewiałymi kółeczkami, nie manewruje się łatwo. Po tym odcinku jest zdecydowanie lepiej: więcej światła i przestrzeni, kolorowo, asortyment urozmaicony i ułożony logicznie. Niestety, jeżeli zaplanowaliśmy zakup mrożonek, w tym sklepie będzie to bardzo trudne. Ruchome (z założenia) szyby zamrażarki nie przesuwają się. Przyczyną tego zdaje się być złe (niechlujne) ułożenie woreczków z mrożonkami, oraz leżące na jednej z szyb pudełka wypełnione słodyczami. Gdy przyglądamy się zamrażarce (np. po to by ustalić przyczynę i znaleźć rozwiązanie) zauważamy brudne taśmy klejące na bocznych ścianach zamrażarki. Taśmy nie przytrzymują niczego, miejscami są odklejone, częściowo zwisają. Nad zamrażarką widać wycięte (a także wytargane) z kartonowych opakowań opisy produktów, znajdujących się w zamrażarce. Gdy w dalszej części sklepu próbuję kupić produkty mleczne, mam wrażenie, że półki, na których leżą, nie do końca są czyste… Przy kasach (2 kasy): bardzo miłe panie, uśmiechnięte, życzliwe dla klientów, widać, że lubią swoją pracę. To duży kontrast po wcześniejszych doświadczeniach (związanych z estetyką i organizacją pomieszczenia). Ubiór pań niejednolity, ale nie stanowi to jakby problemu. Pomimo dobrego wrażenia związanego z obsługą przy kasie, sklep ten będę odwiedzała tylko z konieczności (bardzo dobre usytuowanie przy drodze głównej, w brak innych sklepów w pobliżu). A szkoda!