Opinia użytkownika: Paweł_1575
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Market spożywczy Biedronka w Libiążu nie jest zbyt przyjazny dla klienta. Można to stwierdzić po niektórych paniach w kasach, które nieuprzejmie się zwracają do klienta oraz po panu ochroniarzu, który upatrzy sobie jednego, niby podejrzanego człowieka i chodzi za nim cały czas go obserwując co powoduje nieraz małe zakłopotanie z naszej strony gdyż nie wiemy co się dzieje. Co prawda towary na półkach są poukładane, lecz w kilku miejscach w niektóre dni można odczuć lepiącą się, niedomytą podłogę, może to nie przeszkadza w niczym, ale świadczy o pracownikach, którzy się tym zajmują. Najgorszym elementem jest fakt, iż w godzinach tak zwanego szczytu, kiedy w sklepie jest najwięcej osób otwarta jest tylko i wyłącznie jedna kasa, co powoduje długość kolejki na 3/4 sklepu co wiąże się z długim czasem oczekiwania na zapłacenie za towary. Niektóre pracownice sklepu nie potrafią wytłumaczyć grzecznie co gdzie się znajduje kiedy czegoś potrzebujemy. Asortyment jest w przystępnej cenie jak to w sieci Biedronka.