Opinia użytkownika: Monika_2103
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: W zeszłym tygodniu kupiłam laptopa. Bardzo się cieszyłam z nowego nabytku, jednakże jakież było moje rozczarowanie, kiedy komputer tracił co chwilę połączenie z siecią. Byłam zmuszona więc do ponownej wizyty w sklepie. Zostawiłam sprzęt fachowcom i po trzech godzinach poinformowano mnie telefonicznie, że otrzymam nowy komputer. W poniedziałek odebrałam nowiutki laptop - przepisałam w punkcie obsługi klienta umowę ubezpieczeniowąi zadwolona wrócilam do domu, po czym okazało się, że problem nadal istnieje. Na drugi dzień z rana zadzwoniłam do serwisu mojego dostawcy Internetu. Przyjechał informatyk i stwierdził, że najprawdopodobniej uszkodzona jest karta sieciowa. Kolejna wycieczka do sklepu - w sklepie komputer działa - śmiga, aż miło. Po nieco burzliwej dyskusji w sklepie zasugerowano mi zmienienie routera na nowszy. Zaprotestowałam twierdząc, że nie będę ponosiła dodatkowych kosztów bez pewności, że takie rozwiązanie będzie skuteczne. Obsługa zapewniła mnie, że gdy problem nie zostanie rozwiązany poprzez instalację nowego routera, będę mogła go zwrócić. Zgodziłam się. Przyjechałam zła do domu z nowym routerem i komputerem. Po instalacji okazało się, że problem został rozwiązany. Choć cały proces od kupna do rozpoczęcia korzystania w pełni z nowego sprzetu trwał długo - tydzień, to obsługa wykazała się zarówno cierpliowścią, jak i też chęcią szybkiego rozwiązania problemu - pomimo "moich" nerwów na wierzchu. Liczę na to, że dalsze korzystanie z komputera będzie odbywać się już bez problemów technicznych, a obsuga zapamięta do doświadczenie do rozwiązywania podobnych problemów przyszłych klientów.