Opinia użytkownika: Karina_95
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Sytuacja dotyczy wymiany, reklamacji nie działającego klimatyzatora. Zakupiłam z mężem klimatyzator, po przyjeździe do domu i zamontowaniu sprzętu, okazało się, ze nie chłodzi wystarczająca dobrze. próbowaliśmy na wszystkie sposoby ja uruchomić, jednak cały czas efekt był taki sam. podenerwowani pojechaliśmy zareklamować sprzęt, jednak zależało nam na tym, aby dostać sprawny klimatyzator od reki, a nie czekać aż zostanie naprawiony ok 2 tyg. na całe szczęście sprzedawca był wyrozumiały i powiedział, ze jest jest na sklepie chociaż jeden taki sam klimatyzator to wymieni nam sprzęt, jeśli nie będzie już, to niestety pozostaje nam tylko reklamacja. na szczęście był jeszcze nie jeden, wiec wymieniliśmy niesprawny sprzęt na nowy, już na szczęście sprawny