Opinia użytkownika: Ewelina_866
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Sklep wydał mi się nieco ciasny, posiada działy albo półki z różnymi typami produktów, niektóre z nich przynosi się z magazynu. Oferta dosyć duża, ceny zróżnicowane.Tamtego dnia było bardzo dużo klientów i cóż, musze przyznać, że panował ogólny chaos. Niestety nie mogliśmy znaleźć wybranego produktu z gazetki i poprosiliśmy o pomoc pracownika. Raczej nikt nie miał czasu zajmować się nami, ani doradzić czegokolwiek. Nie mogąc znaleźć „naszego” komputera zrobiliśmy nieco zamieszania. Poinformowano nas, że nie ma wystawionego produktu z gazetki i jeśli zdecydujemy się na jego kupno wówczas zostanie nam on dopiero przyniesiony z magazynu i rozpakowany (!!!). Zgodziliśmy się jednak na to, gdyż oferta wydawała nam się naprawdę dobra. Po zakupie okazało się, że komputer nie ma tych parametrów które oferowane były w gazetce (zauważyliśmy w opisie na pudełku już po odejściu od kasy). Udaliśmy się do przełożonego pracowników. Poinformował nas on, że w gazetkach mógł być błąd za co sklep nie odpowiada, na to my, że chcemy zwrócić w takim razie produkt. Zadzwonił jeszcze w kilka miejsc i na koniec okazało się, że produkt spełniał wszystkie parametry z gazetki, tylko na pudełkach były błędy. Ogólnie był także wystawiony na półkę, tylko nikt go nie zauważył. Pozwolono nam mimo to rozpakować zakupiony komputer i wszystko sprawdzić...Generalnie nie mogę uznać pracowników za niekompetentnych i niemiłych, wręcz przeciwnie, przełożony wykazał się prawdziwym profesjonalizmem i bardzo dobrze postarał się znaleźć rozwiązanie. Wszystko niestety przebiegało tam chaotycznie. Personel powinien być cały czas dobrze poinformowany o wszelkich zmianach i promocjach a jeśli nie nadąża, powinno się zatrudnić więcej osób.