Opinia użytkownika: rypkarz
Dotycząca firmy: PROVIDENT
Treść opinii: Rozmowa z konsultantem "Provident" przeprowadzona została dnia 12 lipca br. o godz. 8:20. Błyskawiczny telefon zwrotny na wysłany formularz zgłoszeniowy dnia poprzedniego o godz. 20:15, pozytywnie mnie zaskoczył, ponieważ spodziewałem się go znacznie później. Telefon został wykonany z numeru zastrzeżonego. Przedstawiciel firmy rozpoczął rozmowę od przedstawienia się i poinformowania kim jest i w jakiej sprawie telefonuje. Poprosił o chwilę rozmowy i uprzedził, że dla bezpieczeństwa nasz rozmowa będzie nagrywana.Po tym wstępie konsultant przeszedł do konkretnych informacji.Kolejno pytał np. o to czy: jestem pełnoletni, czy mam polskie obywatelstwo, czy pracuję, czy mam stały dochód, czy jestem żonaty, czy mam własne mieszkanie…Przedstawiciel firmy Provident, zaproponował mi dwie oferty do wyboru:1. Szybka gotówka – tę opcję szczegółowo opisał i przedstawił warunki kredytu. Uwzględnił w niej najważniejsze aspekty takie jak: by otrzymać gotówkę nie trzeba wychodzić z domu, pieniądze przynosi jeden z pracowników firmy, w taki sam sposób odbywa się cotygodniowa spłata raty kredytu. Wszystko odbywa się bardzo szybko, maksymalnie w ciągu 48 godzin.2. Przelew bakowy – w przypadku tej oferty, konsultant zwrócił szczególną uwagę na samodzielność w spłacie kredytu. Pieniądze przelewane są na konto, a spłatę rat musimy kontrolować samodzielnie także w formie przelewów bankowych.Cała rozmowa przebiegła bardzo spokojnie, bez nerwów i jakichkolwiek zakłóceń. W tle nie było słychać żadnych odgłosów, jakość połączenia bardzo dobra. Rozmowa trwała ok. 7 min i w tym czasie uzyskałem wszelkie informacje, które chciałem zdobyć. Konsultant, z którym rozmawiałem bym stanowczy, rzeczowy, sprawiał wrażenie doskonale znającego się na rzeczy. Pracownik potrafił szczegółowo odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Dobrze wykonywał swoje zadanie, a przy tym był uprzejmy i służył pomoc. Z tej rozmowy wyniosłem zdecydowanie pozytywne wrażenia.