Opinia użytkownika: Marlena...
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Wchodząc do banku zostałam uprzejmie powitana po czym od razu młoda Pani w czarnych włosach grzecznie zapytała się mnie oraz mojego partnera w czym mogę pomoc. Chcieliśmy dowiedzieć się informacji związanych z założeniem konta osobistego. Niestety ta Pani zajmowała się kredytami dla gospodarstw rolnych i poprosiła nas abyśmy chwileczkę zaczekali, ponieważ była kolejka po czym otrzymaliśmy ulotki na temat założenia konta osobistego. W banku panował porządek. Dla klientów oczekujących były krzesełka oraz stoliki. W rogu było wyznaczone miejsce dla klientów którzy chcieli skorzystać z obsługi konta internetowego.Obsługiwała nas Wiesława K. (Doradca Klienta Detalicznego II Stopnia) która była elegancko ubrana. Poinformowała nas jak możemy założyć konto i odpowiedziała na wszystkie nasze pytania. Była bardzo miła, uśmiech nie znikał z jej twarzy. Z chęcią chciała nam pomóc. Zachęcała nas do założenia konta w tym banku.