Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Co jakiś czas mam przyjemność odebrać telefon z obsługi klienta w sieci Tmobile. Jeśli mam czas to nie mam nic przeciwko rozmowie z konsultantem. Niekiedy maja coś ciekawego do zaproponowania i wtedy korzystam z oferty. Niestety nie tym razem. Mając wolny dzień odebrałem telefon od konsultanta, Pan przedstawił swoją osobę oraz firmę, dla której pracuje i spytał czy może rozmawiać z Panią Iwoną. Jako, iż telefon jest zarejestrowany na mamę to zawsze przedstawiam sie, jako główny użytkownik telefonu. Zwykle nie stanowiło to problemu i konsultanci przedstawiali mi ofertę, niestety nie tym razem. Pracownik spytał czy może rozmawiać z mamą, moja odpowiedz była negatywna, ale konsultant nie dał za wygraną. Kolejne pytanie czy może zadzwonić wieczorem. Moja odpowiedz była negatywna, przypomniałem, iż jestem użytkownikiem telefonu i to ja decyduje o ofercie ( dodam tylko ze moja mama nawet nie jest świadoma, jaka jest taryfa itd., wszystko opłacane jest regularnie przez moja osobę. Wiem również, iż mama nigdy nie rozmawia z konsultantami). Myślałem, iż taka odpowiedź zakończy albo sprawę albo rozmowę. Nie tym razem, konsultant chyba postawił sobie za cel rozmowę z moja mamą gdyż drążył temat. Niezrozumiała i dziwna była dla mnie prośba o podanie numeru komórki mamy. Szczerze mówiąc pierwszy raz spotkałem się z takim pytaniem. Ale to nie koniec nieprofesjonalnego zachowania, po mojej kolejnej odmowie pracownik stwierdził cytuje" No dobrze, dobrze w takim razie poszukamy numeru i sie dowiemy się" Niestety moja ocena infolinii jest negatywna. Takie zachowanie pracownika nie powinno mieć miejsca. Rozumiem chęć rozmowy z osoba widniejąca w umowie, ale skoro wcześniej kilkakrotnie nie stanowiła problemu rozmowa z użytkownikiem telefonu to nie rozumiem, czemu był problem teraz.