Opinia użytkownika: Justyna_1194
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Po przestąpieniu progu lokalu przy kasie zauważyłam kolejkę składającą się z 5-6 osób. Czynne były trzy stanowiska kasowe, więc pomyślałam, że czas oczekiwania na złożenie zamówienia powinien być stosunkowo krótki. Niestety okazało się, że na swoją kolej musiałam czekać około dwudziestu minut. Złożyłam zamówienie na dwa zestawy B-smart z longerem, przy czym pani przy kasie poinformowała mnie, że na drugiego longera trzeba będzie poczekać około 3 minut. W międzyczasie do kolejki ustawiły się kolejne osoby i zrobiło się małe zamieszanie.Do zachowania załogi dotyczącego bezpośredniego kontaktu z klientem nie mam żadnych zastrzeżeń. Dziwi mnie natomiast bardzo długi czas oczekiwania na zamówienie tym bardziej, że KFC jest jednak przykładem restauracji specjalizującej się w szybkiej obsłudze klienta. W KFC w Oświęcimiu byłam już kilka razy i muszę przyznać, że niestety za każdym razem sytuacja była ta sama - bardzo długie kolejki, długi czas realizacji zamówienia plus dodatkowo konieczność oczekiwania na któryś składnik z zamawianego zestawu, podczas którego reszta jedzenia zdąży już wystygnąć. Ceny jak w każdej pozostałej restauracji KFC, wystrój - podobnie. W lokalu było czysto.