Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Ostatnio byłam w punkcie t-mobile, poniewaz zamowilam przez internet telefon komórkowy wraz z przeniesieniem numeru z orange...okazalo sie ze nie zostal przeniesiony,bo cos sie nie zgadzalo w wypelnionych dokumentach kiedy przyniosl je kurier. Spisalam wiec od nowa umowę lecz okazalo się,że znowu jest coś nie tak - podobno błędnie podalam informacje dotyczace orange (mialam tam abonament i tak wyjasnilam ,a co pani tam popisala to nie wiem) i zadzwonilam tydzien pozniej do punktu, po czym pani ktora mnie obslugiwala stwierdzila,ze ich to nic nie obchodzi, musze jechać do głównego biura t-mobile i sama sobie wyjasniac.... a najbliższe główne biuro jest w sosnowcu lub w katowicach. Pojechałam więc do Sosnowca.. i po raz kolejny spisalam umowę i miało być już wszystko ok...po czym po kilku dniach okazało się,że znowu coś pomieszali i mój numer z orange do t-mobile nie zostanie przeniesiony :( nie mam juz sił po raz kolejny jechać i wyjaśniać sprawę i od nowa pisać umowę..W Sosnowcu obsługa była bardzo miła i życzliwa dla mnie, natomiast Pani która pracuje w Jaworznie była nie życzliwa i nie pomocna... chwilami nawet mialam wrazenie ,że nie jest w temacie i nie wie o czym mówi... a jej miny sugerowały abym jak najszybciej dala jej spokoj...coś okropnego...