Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Strona jest jasna i przejrzysta, nawigacja intuicyjna. Założenie konta nie sprawia problemów, trochę może irytować dość częsta konieczność akceptowania zmian w regulaminie (do tej pory co 2-3 miesiące). Po zalogowaniu widać panel użytkownika, który prowadzi nas do zakupu biletów bądź listy wcześniej kupionych.Proces zakupu jest logiczny, po wpisaniu pierwszych liter miasta otrzymujemy podpowiedzi. Z listy pociągów wybieramy nas interesujący i przechodzimy do strony z wyborem promocji, ulg, klasy, miejsca obok wcześniej zarezerwowanego czy liczby pasażerów. Niestety poszukiwacze promocji rozczarują się, ponieważ cena biletu pojawia się dopiero po jego rezerwacji - sama rezerwacja nie jest na szczęście zobowiązująca i przy braku płatności wygasa po pół godziny, jednak brak możliwości poznania ceny przed rezerwacją uważam za niedogodność - blokujemy na pół godziny bilet innym pasażerom, jeśli sami nie chcemy go kupić.Po rezerwacji możemy za bilet zapłacić on-line (dostępna większość polskich banków jak i karty płatnicze - wykaz na stronie głównej serwisu) lub odłożyć płatność na później - musimy jej jednak dokonać w ciągu pół godziny, bo rezerwacja przepadnie. Po zapłaceniu pozostaje bilet wydrukować lub zapisać w telefonie o rozmiarach ekranu co najmniej 2,5 cm x 2,5 cm . Bilety można kupować najwcześniej na 30 dni przed podróżą na pociągi obsługiwane przez PKP InterCity. Stronę mimo kilku niedociągnięć oceniam bardzo wysoko - wielokrotnie pozwoliła mi zaoszczędzić czas (nie stoję w kolejkach) i pieniądze (korzystam z promocji).