Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Acer
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy zgłoszenia usterki laptopa poprzez stronę producenta: www.acer.pl Zostałam poproszona abym odwiedziła stronę producenta i podając dane (nr fabryczny itp, które otrzymałam ) zgłosiła usterkę laptopa. Weszłam na stronę i ładna kolorystyka i niby proste menu. Ale brakło dla mnie jasnej informacji: strefa klienta czy problemy techniczne( wcale w zakładce wsparcie techniczne nie ma jednoznacznego odnośnika do formularza zgłoszeniowego usterki). Gdy metodą logiki, kombinacji plus cierpliwości przy sporym zapasie czasu znalazłam to co powinnam. Brnęłam przez formularz niby prosty, ale według mnie przesadnie rozbudowany jak na zgłaszanie usterki laptopa klienta o określonych danych i sprzętu o określonych wcześniej definiowanych numerach. Owszem dobrnęłam do końca i pojawiła się informacja:" Zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem " wszystko jednak trwało zbyt długo i niestety w ciągu 15 minut nie pojawiło się potwierdzenie na e-maila ( tego podawanego przy rejestracji)co dla mnie jest sporym minusem. Czyli zgłaszać usterkę mogą tylko wytrwali i cierpliwi.