Opinia użytkownika: Aleksandra_863
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Dnia 15 lipca o godzinie 13:20 udałam sie do sklepu Polo Market w celu dokonania zakupów spożywczych. Do sklepu dotarłam samochodem i choć bałam się, że w niedzielne popołudnie będę miała problem z zaparkowaniem to okazało sie, że takiego problemu nie miałam, gdyż miejsce parkingowe znalazłam tuż przed wejściem do sklepu. Po wejściu do sklepu zaobserwowałam czyste i dobrze zorganiazowane miejsce otaczające przestrzeń między kasami, działem z alkoholem i miejscem na wózki zakupowe. Przechodząc przez barierki obrotowe sklepu weszłam w dzial warzywno-owocowy, który była urzadzony w sposób planowy względem zapotrzebowania. Produkty znajdujące sie na tym działe były świeże i czyste. Nastepnie minęłam dział z makaronami, kawami i następnie słodyczami prowadzący do działu mięsnego. Ten dział bym porządkowany w tym czasie przes Pania sprzedawczynię, która czyściła gabloty szklane i porządkowała wyroby mięsne. Sposób w jaki to wykonywała wydawał sie być schludny i estetyczny jenak niekóre produkty jakie usówała nie były najświeższe. Kolejne działy z produktami spożywczymi były estetycznie upożądkowane, a ceny dokładnie odzwierciedlały produkty przez nie opisane. Inna sytuacje prezentowały produkty mrożone, które były porozrzucane w róznych miejscach chłodziarki, zaś cene każdego produktu należało spawdzać własnoręcznie na czytniku cenowym. Podloga w sklepie była czysta- bez śladów zabrudzeń pomimo niesprzyjającej pogody na dworze. Przy kasie osługiwał Pan Krzysztof, który w miły choć mało entuzjastyczny sposób obsługiwal klientów łączne z moja osobą. Dokonawszy i zapłaciwszy za zakupy udalam sie z wózkiem zakupowych do samochodu w celu wypakowaniu zakupionych produktów. Największy problem sprawił mi powrót wózkia z parkingu do sklepu poprzez nieuregulowana strukture chodnika przed sklepem.